Celik83 Kızlar 13+5 teyim.doktor şubat 20 gibi dedi doğumu.ilk 4 ay hamileliklerde risk olduğunu söylüyorlar ve kaygıyı içimden atamayacağım sanırım 16. Haftaya kadar.siz ne gibi gelişmeler değişimler yaşıyorsunuz ayrıca hafif karnım çıktı sizin de çıktı mı
CansuArifeEr Celik83 15+2 karnım çıktı benımde mide bulantılarım geçti risk heo var ama ben dikkat etmiyorum kendime cunku ne kadar cok düşünürsem bişey olcak diye kendşm çağırmış olurum. Normal yaşantıma decam ediyorum sadece çok ağır kaldırmıyorum o kadar 😊
CansuArifeEr Celik83 hayır hiç olmadı. Fındık topladım köyde temizlik yaptım koltuk çektim tabi haldur huldur değil ama bişey olmaz diyerek yaptım 3 ayı bitirdik suan iyiyiz cok fazla kasmıyorum heran bişey olcakmış gibi davranmıyorum ama önlemimde var tabiki dinlenmeye bol bol vakit ayırıyorum cunku şster istemez cok yoruluyorum ve cok uyku ihtiyacı duyuyorum 🙏🏻