Kivilipastaa Meraba 🎈 bu sabah yapıldı şeker yüklemesi ilk kan 75 ikinci kan 130 üçüncü 109 çıktı sonuclar nasıl anlayan varmı arkadaşlar 👯
Fatmamuduk Kivilipastaa Canım gayet güzel sonuçların 130 olan birazcık sınırda ama şekeri ve beyaz ekmeği azalt hiç bişey olmaz inşallah 😊🙏🏻
espalp Kivilipastaa tüm değerler normal. İlk tokluk 140’ın altında olmalı gayet güzel çıkmış gözünüz aydın👏🏻
Kivilipastaa Fatmamuduk üçüncüsü gayet güzel çıkmış ama kuzum sence normal degil mi çünkü vücuda şeker veriliyo neticesinde
Fatmamuduk Kivilipastaa kesinlikle tokluk şekerim mükemmel ben gebe değilim bebeğimi kaybettim ama şeker hastasıyım o değeri görmek paha biçilemez bişey 😊 umarım sağlıkla alırsın bebeğini kucağına 😊🙏🏻