Zambakzuzu Bugun kanamam oldu basda azdi sobradan biraz cogaldi simdi yine yok sadece peceteyi surunce geliyor. Hastaneye geldim kalp atisi var dedi doktor. Ama duauk riski var dedi yatis yapıldı. Korkuyorum bebegim.dūsecek diye 😔😔😔
elmdmr Zambakzuzu Allahım yardımcın olsun canımm Rabbim şifa versin bebeğini sana bağışlasınnn sakın kalkma yat hep
Zambakzuzu elmdmr Allah razi olsun. Normaldede.kalkmiyordum bugun kuran toplabtisina gidiyim dedim gittim yokmus geri geldim gelince kanamam oldu. Cok uzuluyorum keske gitmeseydim diyorum ama olacagida varmis diyip avutuyorum kendimi
Anyaangie Korkma kuzum benim de başımdan geçti 8.haftada dınlen sadece tuvalete kalk ,doktorun duruma gore yonlendırır senı zaten ,kısa zamanda cıkarsın
Superfreshlerim Zambakzuzu inşallah bir sorun olmaz, kendinizi suçlamayın ben de hep kendimde suç aradım doktorumda o gidecek olduktan sonra rahmine tıpa takıp ayaklarını tavana da diksen gider durduramazsın dedi. Ama tutunacak olduktan sonrada fiziksel aktiviteyle..vs ne yaparsan yap düşüremezsin dedi. Allahım inşallah hepimize sağlıklı sıhhatli kucaklarımıza almayı nasip eder
Zambakzuzu Superfreshlerim aynen oyle biz ne yapsak boş. Rabbimin dedigi olur. Gonulde dursun kucagima aliyim istiyor
Superfreshlerim Zambakzuzu aynen canım hepimizin tek isteği yavrularımızı kucağımıza almak, sağlıklı bir bebekse o zaten sana sıkı sıkı tutunur, bol bol dua edelim, Allah gönlüne göre versin
Umutherdaimvar Zambakzuzu bana bir büyüğüm elini karnına koy ya fettah zikrini çek sürekli demişti. Siz tıbbi olarak elinizden gelen herşeyi yapıyorsunuz, dualara sığının Rabbim yardımcınız olsun🙏🏻
Zambakzuzu Superfreshlerim iyim saolun. Kanamam kesildi kahverengi tarzinda geliyor tahretlenip peceteye sildigimde