Rapunzel2019 Arkadaşlar iki biberon bir emzik ve emzik zinciri 42 Tl ebebekte. Normalde ilk kızımda emzikleri webaby kullMmıştım ve memnundum. Kullanan var mı yeni dogum yapanlarda falan.