Az önce Acilden geldim açılmam var mı dıye ilk defa çatı muayenesi yaptı acildeki kadın ve suyu gelıyor dıyıp korkuttu bir baktı azcık idrar kaçıryorsun dedı sonra Usg ye baktı azcık suyun azalmış dıyıp nst ye bagladı ne azcık sancı çıktı dedı açılma yok su yok kan yok çok şükür ama sırt üstü yatırıp öğrencıye gosterıp ordan tansıyonumu düşürdü o doktor başım dönüp midem bulanyordu , şimdi o çatı muayenesini yaptı ya kanama fln olmaz dimi ya da su gelmez dimi boyle çatı muayeneden sonra kanaması veya su gelen oldu mu acıttı çünkü bu arada 37+3 üm