Gizemliince Merhabalar Kızlar, 30 haftalık gebeyim ve yavaştan doğum çantasını hazırlamak istiyorum. Aramızdaki deneyimli annelere sorum olucaktı. Başlıktaki ürünlerden önerebiliceğiniz bir marka var mı acaba? Şimdiden teşekkürlerrr😊
ikicocuklubiranne Gizemliince emzik ve biberon konusunda philips aventi önerdiler canım etrafımda kullananlar bez olarak Migros’un kendi markası minies ben onunla başlamayı düşünüyorum 😊
Sumeyraerva Gizemliince emzik ve biberon icin bisey diyemiycem kullanmadim kullanmiyorum Be icin bebege bagli ilk kizimda molfixle basladim onunla devam ettim bi sikinti yasamadim hic ikinci kizimda baby turco (abimin temizlik dukkani var orda gormustum deneyim dedim) kullanmaya basladim suanlik bi siki ti yasamadim sizdirma pisik felan olmadi simdilik 15 gunluguz daha
Rknvlkn Gizemliince ben öneriler üzerine emziği oioi uyku arkadaşlı olandan aldım anne memesine en yakın bu marka. biberon avent cam bez de sleepy aldım bakalım umarım memnun kalırım
Yesimeliz Ben avent aldim canim bebek bezi daha almadim prima premium care almayi dusunuyorum ama son ay alicam
Akbasinci Biberon chicco naturel biberon aldım emzik avent ultra air aldım bez henüz karar veremedim bende evy baby veya molfix düşünüyorum
Annesininaminesi Biberonu Philips avent aldım emziği de ver aldım ablam kullanmıştı çok memnun bende aldım ilk defa kullanıcam bez de prima aldım canım