Benim de 30.haftada falan 31mm idi.şuan tam kaç bilmiyorum da 33+3 üm.doktorum erken doğum riski var diyor.hiç öyle yat,birşey yapma da demiyor anlamadım bu işi.benim için sakıncası yok,bebek önden gidiyor doğsa da sıkıntı olmaz diyor.ben rahat olamıyorum işte.1 haftadır annem bakıyordu.şimdi evime dönücem.gözümde büyüyor evde yemek yapmak bile.bir de doğum kanalındaymış kafası,zorluyor dedi doktor.arada tam oramda kıpır kıpır rahatsız edici his oluyor.37.haftaya kadar gelirim inşallah