Elifdikel Gkivik Ömer talip Turhana gidiyorum hamileligimin başından beri 35 haftalığız inşallah Medical parkta doğum yapicam
Cemrelii Gkivik ilk gebeligimde burhan sekere gidiyodum medikal parkta dogum yaptım suan ikinciye hamileyim yüzyıl hastanesinde cemal beye gidiyorum medikal parka malesef elini veren kolunu kaptırıyo fiyatları cok ucuk
Babydeniz Gebze de oturuyorum ben konak hastanesine gidiyorum ama medical de amanullah diye bir doktor var çok çok iyi bir doktor tavsiye ederim benm kuzenlerim hep onda Doğum yaptı genelde riskli gebelik geçiren herkes ona gidiyor çünkü çok iyi işinde
Gkivik Babydeniz evet amanullah cagatayi duymustum. Gerci suan gittigim doktordan da memnunum cok sukur kac haftaliksiniz
EcemErgen Gebzedeym bende. Yuzyil.hastanesine cigdem.hanima gidiyorm gayette memnunum. 39+3üm bakalim.ne zaman dogurcam 👍🏼😂
Babydeniz Mlkemrecre evet seher hanım cok iyi bir doktor ben ilk hamileliğimde ona gittim ama maalesef bebeğimi kaybetmiştim kolestazdan dolayı
Gkivik Elifdikel doktorumun ismi ummugulsum kuyucu bir arkadasimin tavsiyesi ile gittim pek bilmiyordum doktoru ama iyi anlastik 😊
Babydeniz Mlkemrecre Allah razı olsun canım seher hanım gerçekten ilgili bu çocuğumda da ona gitmek çok istedim ama eşim o Hastaneye giremiyor hiç ondan başka doktora devam ediyoruz