37+0 olduk... yani sayılır bugün itibariyle..:) Ağustos annesi mi olucaz yoksa Eylül annesi mi orası da belli değil.. Salı günü kontrolümüz var artık bakacağız kaç kilo olmuşuz.. Kasılmalarımız olmaya başladı artık.. Bazı geceler kasık ağrısıyla uyanmaktan başka çok şükür Bi sıkıntımız yok.. Umarım sağ salim bir avazda kucağımıza alırız bebişlerimizi.. 🤗🤗