Arzu53 merhaba öncelikle öok üzüldüm. Bende sizinle aynı durumdayım dün gittim 7 hafta bi iki günlük dedi kese bebek 6 hafta 3 günlük. Bebeği gördük ama kalp atışı yok dedi doktor. Pazartesi ye kadar bekleyelim ama ben umutlu değilim dedi kürtaj yapmalıyız dedi doktor çok üzüldük eşimle ikinci gebeliğim ilkide düşük oldu 😣😣