Kızlar az önce bir başlıkta sormuştum ama ayrı bir konu da açmak istedim. 31.haftadayım. Gebelik şekerim var ama iyice düştü diyetle çok şükür. Geçen hafta doktora gittiğimde bebeğimin suyu kilosu boyu çok iyiydi. Gebelik şekerinden etkilenmemiş ve gebelik şekeri olmayan bir annenin bebeği gibi demişti doktor. Bu haftadan sonra yani 31.haftadan sonra suyumda artış falan olur mu? Bebeğim irileşir mi? Yani bu haftadan sonra şekerden etkilenir mi bebeğim? Bilgisi olan var mı acaba aranızda? Pazartesi günü dopplere ve nstye gireceğim ama şimdiden stres oldum.