ALYASYA Kızlar bugün kontrolüm vardı 36+0 olduk 2660 gr kızım biraz zayıf geldi bana 37+3 te sezeryan olacağım bu 2. Sezeryanım buarada 59 ile hamile kaldım şimdi 69 kiloyum sizler ne durumdasınız