esrakdyf 12+1 hamileyim sağ göğüs kafesimin altına bişe girer gibi rahatsız ediyor beni. bir bilginiz varmı 🤰🏻
Mervezcanen esrakdyf Tabiki de rahmin buyuyodur baslarda bu agrilar cok normal insanlar be kadar da kotuye yormaya merakli icini Ferah tut ve Doktor kontrolunde soyle
Secill911 esrakdyf anladım canım onun ne olduğunu bilmiyorum ben de göğüs altında böyle bir his oluşmuştu mideme vuruyordu hatta sebebi de yoktu yani depresif bir haldeydim hala biraz öyleyim de normaldir diyecektim sana da eğer öyle bir şeyse 🙈
Parpali Canim reflu olabilir yada migden agrioda olabilir benim migdem agrinca oyle oluyorum aksamlari cok kacirmadan yemege calis migdene iyi gelicek seyler ye