Esrasrgn Sabah bi post açmıştım nışanım gelmişti hastaneye geldik. 5 cm açıklığım var sunniyle destekliycekler. Dua edin ne olur çok korkuyorum 😞
bicirinannesi Esrasrgn canım çok sevindim 😊 hiç korkma bol bol dua et .benim de dualarım seninle🙏🏻 Rabbim yardımcın olsun inşallah. Sağlıkla al kucağına yavrunu. Darısı başıma olsun. Bizler için de dua etmeyi unutma 🥰
papatyaannesi1996 Esrasrgn RABBIM yardım etsin gülüm hayirlarlarla gelsin oglusun ❤❤❤ darısı bize INSALLAH