Ftmylmz 20 haftalık hamileyim bebeğimin ilk hareketlerini kelebek gibi kımıldamasıni 16. Haftamda hissediyordum 20 hafta da daha fazla hissetmem gerekirken son 1 haftadır hissedemiyorum benim gibi aynı durumu yaşayan var mi
Rhm_avc Ftmylmz bazen olur o tam düzene girmediği için sonraki haftalarda düzene giriyor hareketleri. Bnde yolculuğa çıkmştm nerdeyse bnde bi hafta hissedemedim sonra sonra kıpırdadı. Ama için rahat etsin doktora git bi olmadı sağlık ocağına da gidebilirsin kalp atımına bakıyorlar küçük bir cihazla
Duuyguum Ftmylmz benim de öyle 16 da hissettim 19 20. Haftalarda birgün hissetsem iki gün hissetmiyordum şuan 23 oldum sabah hissetsem akşama kadar oynamıyo sanırım 26 dan 27 den sonra sürekli hareketlenmeler oluyor
pelin_87 Ftmylmz ben o korkuyu yaşamamak için stetoskop aldım, hareket etmeyince ya da az hareketli olduğu günler kalp atışlarını dinliyorum oğlumun. İçin rahat değilse sende öyle yap 😃
melikeyakisikli bende hissediyordum 20+4 olduk hissetmiyorum pazartesi doktora gidicem ağrın kanaman yoksa korkma allahın izniyle hiç birşey olmaz
ozgeustun Ftmylmz 20. Haftada hissettim bende ilk hareketini ve dr günde 1 defa hissetmen yeterli diyor. Çikolata yiyip sırt üstü yat faydası olacaktır
pelin_87 Mesa33 marka yok eşim kızılaydan alıp gelmişti ama öyle pahalı bir şey değil çok da önemli değil zaten, n11 de ya da gitti gidiyor da gördüm 60-70tl civarı onlar da iş görür
pelin_87 Saniyee 20. Haftada duydum kuzum, bizimkisi gibi değil ama Haberin olsun o kadar hızlı atıyor ki motor sesi gibi 😃
Kfkf Ftmylmz canım sen suan 20 haftasın ve bebek hala kucuk yeri cok genıs eger sert vurmuyosa sadece kendı kendıne kıpırdıyosa hissetmeyebilirsin saglık ocagına veya doktlra git kalp atısına baktır için rahatlasın