Camal Kızlar 11.1 günlük hamileyim,baş ağrılarm başladı son zmnlarda ,ağrıkesici hapı kullanan var mı aranızda,çok fena başım dayanamadm doktoruma sordm ağrıkesici ala bilirsn dedi,aldm ama tedirginim ya yan etkisi ola bilir mi diye
laboratuvarbebegi1 Camal Sadece parol alıyorum tuttuğu zaman günde 3 defayı buluyor çok şükür sağlıklı 12 haftadan beri başım öyle ağrıyor ki migren var bide her seferinde acilde serum yiyorum 🙄😒😒
Nurcan126 Camal doktorum 3 kez parol alabilrsin dedi baş ağrısı fena yaşadım bn kafama buz koyuyr bazen de soğuk su ile ensem başım yıkayıp bağlar yatardım nane limon dene bilrsin geçmiş olsn
Camal laboratuvarbebegi1 bende ilk kez aldm bu süre icinde hiç kullanamdm,sağ gözüm küçülmüş vazyetde şu an,acaba bir zararı olur mu ?
laboratuvarbebegi1 Camal parolun hiç biri zararı yoktur dedi doktorum canım 😍 inşallah sağlıkla alırız kucağımıza