Biz de 2 aylıkken vardı plasentada kanama doktor Progestan verdi fitil olarak kullanmıştım. Bol bol yatmam gerektiğini iş yapmamamı söylemişti doktor çok şükür geçti sonradan. Tabi sizin haftanız daha ileri o zamanlarda yaşamadığım için net bişey diyemeyeceğim ama kendinizi yormayın Allah’ın izniyle düzelir ❤️