zgeCahitTopal Canım ben Ankara’da yaşıyorum doktorumun özel kliniğine gidiyorum. O her gittiğimde hem siyah beyaz gösteriyor hem renkli bebeklerim ikiz geçen hafta oğlum parmağını emerken gördüm. Kızımın yüz hatlarını gösterdi bana doktor çok güzel bir kızın olacak dedi.önemli olan sağlıklı olmaları 🙏 Oğlum daha çok uzaylıya benziyordu 😂😂 doktor daha çok değişecek söyledi küçükler dedi. 😍😘