EngucluAnne Puccini ben bir de hissediyordum hamile olduğumu senin içinde var mı böyle bir his değişik farklı bir his bu :)
Puccini tugbaaaff benımde normalde adete yakın şişer ama böyle acımazdı ve damarlanmazdı inşallah hamileliktendir 🙏🏽
EngucluAnne Puccini idrar testleri maalesef her zaman doğru sonuç vermeyebiliyor pzt günü kan tahlili yaptırmanı öneririm
Puccini Sunay10_ inşallah sizden. Bu şekil mesajlar almk bni çok öutlu ediyor pzt gunu sonucu öğrencz 🙏🏽🙏🏽🙏🏽🙏🏽
Sunay10_ Puccini gelmez şimdi o pazartesi benim ilk gebeliğimden biliyorm sonuç verdim sürekli e-nabıza gir çık sonucu görmek için kalbim ağzımdan çıkacaktı
gozdem06 Puccini canım bnde normalde göğüslerimde hassasiyet olmazdı oldu bel ağrısı vardı bende de inşallah hamilesindir 🙏
Puccini gozdem06 inşallah canım eşimde bende çok istiyoruz evlendiğimz günden beri hayaliyle yaşıyorum . İnşallah Allahım tüm isteyenlerin kucagını doldurur
Gizemmmmmmkync Puccini canım bende Pazartesi kan vereceğim aynı bende senin gibi heyecandan duramıyorum 😆 benim de 1 haftadır aşırı göğüs ağrım var ve alt tarafım adet olacak gibi sancıyor umarım adet olmayız ve hamileyizdir. Bana da haber ver lütfen 🙏🏼
Sunay10_ Puccini rabbim eşininde seninde Sevinç’ini yarım bırakmasın bu güzel duyguyu haberi yaşatsın 🙏😊
Ayserkan Puccini yapicaksan kan testi yap benim adetime iki hafta vardı hamileligimi öğrendim en sağlıklısı kan testi
Ozcansumeyye Puccini canım ben adetten önce tuzla olan testi yaptım köpürdü ertesi gün eczaneden test alıp yaptım pozitif çıktı bide dikkat ettim idrarında bişeyler uçuşuyor gibi oluyor 😁
Ozcansumeyye Sunay10_ rabnim hayırlısını versin sıkma canını vardır allahın bir bildiği inşallah tekrar olur hayırlısı olsun isteyen herkese nasip etsin allahım 🙏