Puccini canım inan adetle hamilelik belirtileri aynı. ben bi fark göremedim. her zamanki gibi göğüslerim ağrıdı, her zamanki gibi karnim ağrıdı hatta her zamanki gibi öncesinde kahverengi lekem geldi. bu yüzden 1 hafta gecikince test yaptım hiç üstüme alınmıyordum çünkü 😁 sen de adetin geçmesini bekle bunlara kafanı yorma. ınsallah gönlüne gore olsun😍