ttugce_60 sakın ihmal etmeden hem bir perinatoloğa görün, benim de hiç ağrım acım kanamam olmamıştı, 22. haftada perinatoloğa detaylı ultrason için gittiğimizde açılmam olduğu ve rahmimin sarktığı ortaya çıktmıştı ki yaklaşık 10 gün çncesi normal kendi doktor kontrolümde böyle bir durum söz konusu değildi, aynı gün pernatolog hemen kendi doktoruma yönlendirdi ve serklaj yapıldı, eğer perinatoloğa gitmemiş olsaydım, böyle bir durumum olduğu ortaya çıkmayacaktı, hatta ağrım ve kanama olmaması işin en tehlikeli noktosaydı, çünkü sarkmadan dolayı birkaç gün sonra bebeğimi kaybedebileceğimi söyledi doktorum, ama şu an her şey yokunda, 28 haftalık olduk, 6 haftadır dinleniyoruz evde hiçbir iş yapmadan, daha bi 6 hafta içerde tutmayı başarabilirsem bebeğimi sağ salim kucağıma alabileceğime inanıyorum, siz de hangi şehirde olursanuz olun acilen müdehale ettirin.