OktayMeltemSahin Selam kızlar 10+2 deyim midemde ülser var günler zehir oldu bana doktoruma söyledim mide koruyucu bir hap verdi ama asla işe yaramadı hiç birşey yiyemiyorum içemiyorum bile herşey ağrı yapıyor midemde yanma yapıyor ne yapmalıyım yardım edin😞
FeriDEniz OktayMeltemSahin gaviscon diye bir şurup verdi benim doktorum mide yanması için. Az ye sık ye dedi bir de. Portakal mandalina gibi asitli yiyecekler yiyince hemen başlıyor yanma.
Sayka OktayMeltemSahin ben bi bardak suya bi tatlı kaşiği soda dokub günde 3 defa bir yudum aldim benim mideme cok iyi geldi tavsiye ederim sizde öyle yapa bilirsiniz Ama bir yudumdan fazla icince kusucaksınız onun icin günde 3 defe 1 yudum icin .banada doktor arkadaşim söylemişdi .
OktayMeltemSahin Banada vermişti o şuruptan ama okadar miğdemi bulandırıyorki inan onu da içemiyorum 3 kilo verdim şimdiden hiç birşey yiyemiyorum 😞😞
Tugba3866 Ayni skntilar bende de vardi sabah daha yatakdan kalkmadan leblebi yiyodum 2 3 tane yine ac karnına sade lokum yiyodum sade lokumda midede ki asiti alır siyah zeytinde tuzlu oldugu icin bastırır balli ılık süt yine faydasi olur bide agridikca ılık suyla şeker karistirip icerdim en faydasini gördüğüm şey oydu diyebilirim cok şükür simdi agrim kalmadi inşallah seninde kalmaz biraz sabret 12. Haftadan itibaren mide agrilarinda azalma oluyor cok gecmis olsun 🙋
Tugba3866 OktayMeltemSahin gastrit ulser gibi mide hastalıklarına karsi biraz tatli şeyler iyi geliyor bence sekerli su bal lokum boyle hafif aklina gelebilck şeyleri denersin sanada etkisi olur diye düşünüyorum biliyorum zaten suan bisey yiyemiosundur ama baharatli yağlı seylerden de uzak dur onlar agriyi daha cok arttirir
Drmzi OktayMeltemSahin canim benimde senin gibinice sorunum var herşey zehirdi bana nice yanmasindan gaviscon ne duyduysam ise yaramadı en son 4 ayliken doktorum pulcet diye hap yazdı rabbime şükür şükür gün bugündür kullanıyorum yemedigim yok acı baharat herşey yiyom midemde hiçbir sorun yok her kontrolde yaziyo bana sabahları ac karnına aliyom istersen sende doktoruna bir danis sana onerirse kullan suan 38+2 yim çok şükür hiçbir sorunda yok birde bir yerde duymuştum bir tutam kırmıZı mercimeği at ağzına cigne yut oda rahatliyo denedim
OktayMeltemSahin Drmzi canım dediğim hap o banada yazdı pulcet ama asla iyi gelmiyor sanki hiç içmemişim gibi etki 0 😞😞
OktayMeltemSahin Sayka denicem çok teşekkür ederim yoksa aldırmayı düşünüyorum töbe haşa dayanılacak gibi değil bu acı sürekli ağlıyorum yataktan çıkamıyorum akşam 6 ya kadar ağzıma bişey sürmüyorum sonra bebeğimm aç kaldı diye vicdan yapıp yemeye çalışıyorum sonra yine pişman oluyorum bebeğimede zarar veriyorum 😞😞😞
Milen Bende de ülser vardı birkaç yıl önce 🤨 ballı ılık süt içerdim ve haşlanmış patates yada püre iyi gelirdi gerçi herkese iyi gelmeyeblir ama denenebilir, birde hiç stres yapmayın ülsere hiç iyi gelmiyor 😒
OktayMeltemSahin Milen evet bende gebe kalmadan önce içiyordum ama şimdi süt daha çok gaz yapıyor bende yanmayla beraber karışınca daha kötü oluyor