SemaNurSoy97 Ben jiletle alıyorum canım.30 haftadan sonra zor oluyor tabi ama aynayla falan alabildiğim kadar alıyorum.İki günde bir duş alıyorum zaten,her seferinde temizliyorum.İlk doğumumda gece sancılarım başlamıştı,yine duş alıp temizlenmiştim.Tek tük kalsa ne olacak ebeler alışkındır 😂