SaadetMira Kilzar Merhaba, Son adete gore 37+5 haftalik Ultrasona gore 36+3 haftalik Nstye ilk defa girdim ve doktorum baya iyi dedi. Nstden anlayan varsa nedir durumum bilgi verirse sevinirim.
sozer1 SaadetMira benimde böyle 3 haftadır şuan tam 35 haftalığım doktor 36. Haftaya kadar tutmaya çalışalım bebeği demişti haftadır nidicard kullanıyorum sancıları durdurmak için ama işe yaramıyor benimde hep 60-100 arası çıkıyor fakat seninki gibi düzensiz
nes94 SaadetMira 5 gün önce doğum yaptım suni sanci verdiler ağrıların baya bi var görünüyo ama düzensiz. Sen hissetmiyosun muhtemelen eğer açılman yoksa sakin kanıp suni sanci alma tatlim ben yedim sonunda sezeryan göründü mahvoldum ama.
SaadetMira nes94 anladim canim. Acilmaya bakilmadi hic. 23unde doktorum cagirdi. Ultrasona gore haftam zaten erken gozukuyor, bazen adet agrisi gibi agri hissediyorum onlardir muhtemelen bu sancilar. Bir de bazen kasigima igne bagmalari gibi sanci giriyor ama 3 saniyede geciyor.
SaadetMira eymen08arass yok hissetmiyom. Bazen adet olacakmksim gibi hissediyorum o kadar. Ama vajinama bazen bir igne batmasi gibi bir sey giriyor o zaman felc olacakmisim gibi hissediyorum.
Susamanne Canım kardeşimin nstside bunabenzerdi düzenli yürüyüş ile düzene girer demişti doktoru ve 4 gün sonra doğumu oldu 🤲🏻🤲🏻