Merhaba arkadaşalr🥰 nasıl gidiyor? Ben bazen çok iyi bazen çok halsizim. Mesela demin halı koltuk yer sildim bazen de oluyor bütün gün yatıyorum okullar tatil olduğu için. Bulantı kusmam baya geçti ama iştahım aşırı açık değil. Tatlı değil tuzlucuyum😋 sizler nasılsınız? Nasıl gidiyor? Bu arada haftaya cumartesi cinsiyet için gideceğiz❤️