_Aylardır gebe kalmayı bekliyorum aldığım testlerin hatte hesabı yoktu İnan bana bu ay oluruna bıraktım ve folik asit başladım bakmıcam dedim inatla adetim 8 gün gecikti testi yaptım pozitif çıktı . Bence adetinin gecikmesini bekle oluruna bırak o zaman mucizeye tanık olursunuz Eminim :) _