Kızlar 37+5 haftalık hamileyim doktoruma çatı muayanesini sordum yapmicakmisinz diye oda hastaneye yattığın da yapicam dedi normal görünüyor dogumum da son dakika doğuma gittiğim de çatıya baktığın da dar diyip sezaryana almasın beni bide. Sizce ne mantıkla bakmıyor anlayamadım bi türlü