keyifkahvesi 34 haftalıgız iki gündür bebeğimin hareketlerinde azalma var Bi yere toplanıp baskı yapıyor sadece sertlik hissediyorum uzun eğilmek istedgimde daha çok böyle normal mi acaba böyle bişey yaşayan var mı?
azizeguneyy keyifkahvesi ben o haftalarda normal olduğunu düşünüyorum. hareket edecek çok fazla alanı kalmadı çünkü🤷🏻♀️