Ben de ayaklarım şişmeye başlayınca çok erken bu şişlikler bir ben yaşıyorum sanıyordum. Sabahları kalktığımda ellerim ve ayaklarım acıyor sislikten. Gün içinde de çok hareketsiz kalınca sisiyor :((( Daha 3.5-4 ay var doğuma hayırlısıyla bir atlatsak süreci. 23+2 haftalık oldu.