Ozican Ceren8910 22+5 oldum bende 🌸 Dün detaylı ultrasona girdim çok şükür güzel şeyler duydum.Benim bel ağrım var biraz ama artık çok yorulmaya başladım 5 adımda ayaklarım acıyor hemen çok yoruluyorum.
NoorMoon Ceren8910 23+4 vücudum normalden daha sıcak. Yanıyorum ya sizde de böyle bir durum var mı? Eşim evin ısısı normal diyor ama ben yanıyorum
Duuyguum Ozican aynen bende öyle öyle canm nefes nefese kalıyorum ayaklarımın tabanı ağrıyor yürüdüğümde bel ağrısı da var hafif eşime biraz masaj yaptırınca geçiyor
Ceren8910 Ozican detaylı ultrasonda bebeğim kendini göstermiyor doktor 1 ay sonra yine deneyeceğiz dedi :(
Ozican Duuyguum ayaklarım hep yüksekte hep dinleniyorum şimdiden böyleyse acaba ilerleyen haftalarda nasıl olacak 😔
Lindam Duuyguum ayak tabanı ağrıyan bi benim sanıyordum 🤭 20 haftalığız ve son bir haftadır ayaklarımın altı inanılmaz ağrıyor.
ozgeustun NoorMoon hem de ne yanma... normalde eşim sürekli sıcak vs derdi onun normal dediği havada bunalıyorum ben
Deletedmom00180 NoorMoon 20+6 yım bende yanıyorum resmen😂 normalde yaz aylarında bile üşüyüp hırka giyen biriydim ama basıyorlar resmen oturduğum yerde ter döküyorum kış gelsin😫
Sedahatun NoorMoon aaa aynı ben ama sonra üşüyüp hırka çorap giyiyorum sonra tekrar ter basıyo neden acaba 🐣
Pavlov Ceren8910 bu hafta ben de çok şiştim sanki, eşime fikrini soruyorum ama verdiği cevaba da çok inanmıyorum üzülmeyeyim diye duymak istediklerimi söylüyor uyanık
Gamzealkilic Biz 21 haftayı doldurduk benimde içim yanıyor sürekli ateş var içimde ve aşırı derecede belim ağrıyor şişkinlikle beraber hep nefes nefeseyim kendimi her an yorgun hissediyorum maalesef
Mehtsp23 Kızlar, bu ay şişmeler normal bebişlerimiz bu ay hareket halindeler, sıcaklardan dolayı bende çok bunalıyorum, su içmeyi ihmal etmeyin. Rabbim hepimizi bir sesle kurtarsın inşallah 🙏
glnzk Bende 22. Haftadayım ama o kadar fazla rahatsızlık yok biraz scak oluyo okadr baska skntım yok Allaha şükür ve şişlik nasıl oluyo bende ya yok yada ben anlamyorum bilemedim 😅
Lindam Bende şiltiğimin farkında değildim ta ki bir hafta önce aldığım terliğin ayanıma olmadığını görene kadar😅 glnzk
glnzk Lindam 😂😂😂😂 oyle deneyebilirsin diyosun yok terliklerim falan hala geliyo topuklularım falan demekki daha şişmedim 😅😅🥳
Duuyguum Lindam dinlenir vaziyette ağrımıyor mesela bi markete gidip geliyorum çok ağrıyo dinlenince geçmiyo mu senin
Duuyguum ozgeustun aynen tam sekiz kilo aldım bende ama görüntümde pek bir değişiklik Yok yani var da sekiz kilo gibi görünmüyor bi kaç kilo almışım gibi duruyo iştah artıyor haliyle inşallah kolay veririrz Doğum sonrası
HNur_06 22 hafta bizimde terlikle gezmek zorunda kalıyorum, ayaklarım balon gibi. Biraz havalar serinlerse rahatlarız herhalde
Ozican Mehar04 yani 23.haftaya çok yakınım ben olur diye düşünüyorum hem yukarda bir arkadaşta yazdı 23.haftasında aynı benim gibi ağrısı oluyormuş