34+4 teyim bugün kontrolüm vardı dr vajinal muayene de etti bugün açılma var mı diye açılma yok ama aşırı derece vajinamda ağrı hissediorm adım atarken ayağımı kaldıramıorm yürüyemiorm bişy çekiyo gibi sanki ordan muayeneden önce de vardı biraz ama sonrasında arttı ağlıcam nerdeyse hareket ederken normal mi bu acaba yaşayan var mı bu durumu😢