13+3 üm. Başından beri hiç hamile gibi hissetmedim.Çok şükür bulantı yaşamadım geçen hafta ikili testte oğluşumuzun olacağını öğrendik. Güzel geçiyor şimdilik maşallah diyelim. Canım deli gibi salça,turşu,şalgam aşeriyr :) karnınız çıktı mo belli oluyor mu??