Zambakzuzu benim yaklaşık 3 haftadır arada açık pembe lekelerim geliyor, progestan iğne ilaç kullanıyorum, doktora gittiğimde de ultrasonda kese etrafında kanama görünmedi, doktor sakin ol, bebek sağlıklı değilse vücut onu bi şekilde atar ister yat ister gez dolaş önemli değil dedi, tatile gittim, yüzdüm, şu an 7+5, birkaç günde bir hala geliyor, peçeteye bulaşıyor artmadı çok şükür, sen de stres yapma, çoğu kadında olabiliyormuş bu durum. Bu arada geçen hafta kalp atışı için alttan muayene oldum, lekemde artma ya da değişme olmadı, ben de buradaki arkadaşlar sayesinde alttan muayeneyi kabullenmiştim, içini ferah tut, gerekiyorsa vajinal ultrason da yaptır.