medine_ Ben nurcan dalana randevu aldım ama benim için çok önemli olan bi şey de var ki doğumdan sonra iznim bitince doktordan heyet raporu almak nurcan hanım rapor verir mi sizce yoksa raporu sıkıntı mı yapar?bilenlerin cevabını bekliyorum acill.
SvgO Evremavem 2 yıl geçmiş postun üzerinden :)) bence yeni post açarak sorun daha verimli olur. Avrasyaya gidiyorum ben ilk gebeliğim de de oradaydım fakat atillaya beye gidiyorum memnunum. Nurcan hanımı bilmiyorum. Rapor konusunu hiç bilmiyorum kendi doktorumdan böyle bir talebim olmadığı için 🤷🏻♀️
Evremavem SvgO ayy tarihe hiç dikkat etmedim 🤭 teşekkür ederim. Atilla bey telefon numarası falan veriyor mu? Doğum gece olsa da gelirim dedi mi?
SvgO Evremavem veriyor telefon no anında da dönüyor. İkinci gebelik takibim kendisinde , ilk doğumum gece oldu ve geldi 🙏
[silindi] Evremavem Öncelikle ben kadın doğum dahil pek çok alanda erkeklerin daha anlayışlı ve ilgili oldugunu düşünüyorum. Nurcan hanımla ilgili de güzel şeyler duydum aslında ona gidicektim ama o olmadığı icin Süleyman beye yönlendirildim.İyiki diyorum. İki senedir doktorum o ve harika ilgili anlayışlı bir adam. Ne söylesem az kalır valla iki kontrol arasında özlüyorum kendisini 😂 keşke abim falan olsaydı