Merhaba kızlar..8 aydır bebek istiyorz fakat hiç bir sebep olmadığı halde olmuyor.2 aydır catlatma ignesi ile tedavi goruyorm ikiside tutmadı bu ay doktor aşılama ile tedaviye devam etcek.Asilama yaptıran lar süreçleri paylasabilirmi.Ucretleri ne kadar.Tutma ihtimali düşük mü.