sozer1 34+2de doğum yaptım 2200 kilo doğdu, sağlığı yerindeydi kuveze girmedi. 1 hafta hastanede kaldık, 4 saatte Bi kan şeker ölçümü yapıldı. Benim için zor oldu minicik Bi bebek ama daha ilk ayında cok fark etti. 6 aylık olana kadar da gelişimi iyiydi. Sonra kendi yaşıtları gibi oldu şuan cok sağlıklı, maşallahı var 4 yaşında. Tek sıkıntı prematüre bebekler diğerlerine göre bağışıklıkları düşük oluyor. Onu da düzgün Bi beslenmeyle düzeltiyorsun. Umarım kalabildiği kadar kalır karnında. Şuan 28 haftalık hamileyim ve doğumum başladı. Durdurmaya çalışılıyor. Rabbim hepimizin yardımcısı olsun sağlıcakla kal😘