Sağlık ocağının araması lazımdı aslında. Beni aradılar 4-5 hafta gidemedim. Ben 28. Haftada yaptırdım. Bu hafta tekrar gideceğiz. Sadece aşı değil senin dosyanı açıyorlar. Ebe geliyor süreçle ilgili Bilgi veriyor. Kilo takibi yapıyorlar. Hatta Demir ve d vitamini ilaçlarını veriyorlar sana. İhtiyacın varsa oradan alıp kullanabilirsin.