katipmom Merhaba.. Arkadaşlar 7 haftalık hamileyim ciddi bir kabızlık sorunu cekiyorum hiç bir takviye gıda veya ilaç kullanmadım bilgisi olan varmı bu konuda ..
Donna katipmom bende her gün kuru incir yiyorum , bir de yulaf ezmesinin iyi geldiğini duymuştum onu da her gün tüketiyorum 2-3 yemek kaşığı . Her gün en az 3ltre su birde . 15 haftalığım hiç kabızlık sorunu yaşamadım şimdiye kadar . İnşallah da yaşamam 🙂
Umutherdaimvar katipmom allah yardımcın oldun çok kötü bişey sakın ıkınma hergün aynı saatte tuvalete otur bir kaç kez dene aynı saatte olunca beyin algılıyorms. Bende 16haftalık hamileyim başından beri çekiyorum ama sabahları siyah kuru kayısı yeyip üstüne sıcak su içebilirsin faydası gerçekten oluyor. Birde kayısından meyve suyu yapabilirsin evde. Bana mercimek çorbası ve lahana yemeği çok iyi geliyor.
MCY Her hamilelikte olağan bir şey canım maalesef ki ben mısır yiyorum arkasından su içiyorum 5 dakika sonra büyük tuvaletimi yapıp rahatlıyorum 😔
Zynptly Ben de sabahları yaş incir ve kayısı içip su içiyorum. Bir de geceden dört beş iç cevizi bir bardak suya koyup sabah suyunu içmek işe yarıyor. Cevizini de yersin😉 dene bence canım 🎈