Anne_oluyorum_21 13+3 günlük hamileyim birdahaki doktor randevum 17 haftalık olunca bu haftada doktora gitsem cinsiyet belli olur mu ? Çok merak ediyorum
26mrv Anne_oluyorum_21 bizde 14 deyiz doktor 17de çağırdı inşallah kendini gösterirse görücez bende merak içimdeyim 🤷🏼♀️