Selam kızlar her gün düzenli dus almama , iç camasirimi düzenli degistirmeme rağmen 1 haftadır falan vajinamda koku hissediyorum rahatsız edici akintilardan dolayı midir acaba dicem ama öyle aşırı akintim da yok 36+5 günlük hamileyim bu arada arada bir şeffaf beyazimsi bir akıntı olur başka da renkli vs akintim yok hamile olmadan önce ve bu zamana kadar da olmamış di nasıl geçer ciddi bişey mi? Çok rahatsız oluyorum(sirkeli suyla dezenfenkte yaptım bu arada)