Gamze527 11 .5 hamileyim ama hiç hissetmiyorum kusmam ağrılarım olmuyor sadece bazen kasıklarım ağrıyor bi anormallik mi var bu işte 😳
37aysgl Gamze527 zaten bu haftada hissetmemen normal ilk gebelikse 19.haftada anlaya bilirsin hareketlerini bulantılarının ara ara kesilmesi normal hergün bulantın olcak değil canım korkma yani
Bade90 Gamze527 içinizi ferah tutun benim de çok şükür şikayetlerim olmadı.Anormal bir durum olursa hastaneye gidin ama mutlaka.
Pnrvlkn Gamze527 hayır canım bazı insanların çok rahat geçiyor hamileliği ve gerçekten şanslısın bulantı bitkinlik öyle merak sarılacak bir şey değil inan ki çok kötü
Gamze527 Pnrvlkn ben hiç yaşamıyorum çok garip bazen çevremdekiler de aynı şeyi söylüyor sanki hamile değilim
Ozgehasan Gamze527 normal benimde öyle geçti bebek hareketlerini hissedene kadar hatta bazen unutuyordum hamile oldugumu😄 bulantı kusma vs hiç bişey yaşamadım çok iyi geçti çok şükür inşallah seninde öyle devam eder💁😊
hunilimom Gamze527 benim de ayniydi canım ne midem bulandı ne ağrım sancim hiç birşey olmadı herkeste olucak diye birşey yok🙏 Ferah tut içini