Merhaba hanımlar. 36+3 deyim. Yüksek tansiyon aşırı ödemim var alfemet 8 tane içiyorum ğünde ve sınırlara geldi tansıyonum ğene 14\9 . Doktorum normal doğumun riskli sezeryanla olacağını söyledi ve ilave ilaç ekledi... haftaya cuma 37+3 de sezeryan alalım dedi... ciğer gelistirici verdi ne olur ne olmaz diye çok heycanlıyıl ve ğergiinim. Bebek kilosu 3.250 korkuyorumm erken değil demi