En prestijli hastanelerde 3 doktor değiştirdim bırakmak için ama çıktığım an daha fazla içmeye başladım ilk önce eşim daha sonra kuzenlerim çevremdeki akraba ve arkadaşlarımın hepsi Sigarayı bıraktı hepsi şuan doğum yapacağım günü bekliyorlar 😄Tabiki ilk önce kendim ve bebeğim için sonrada onlar için çok mutluyum umarım Doğumdan sonra tekrar başlamam çünkü kendimi gerçekten çok iyi hissediyorum artık inşallah sizlerde bırakabilirsiniz kendinizi çok üzüp yıpratmayın sağlığınızı bebeğinizi düşünün içenlerden uzak durun yeter