Balkayarabia593 Merhaba anneler ben birşey sormak istiyorum 2li taramayı yaptırmadım 3lü tarama'yida öyle sizce yaptırmalı mıyım?
Cansummm Balkayarabia593 bence riske atmamalısın tabiki herşey Allahtan ama testlerini ihmal etmemelisin bence
Yusufaras Balkayarabia593 canim sana onu doktorun demedi mi ben mesella 2li yaptirdim doktorum 3liye gerek duymadı sorun olmadığı icin gerek yok dedi 2li temiz zaten dedi bir renkli ultroson istedi okadar doktoruna de gerek varmı 2li testte ölümsüzlük varmi diye o yönlendirir seni zaten
NaimeYilmaz Balkayarabia593 doktorunuzu dınleyn lutfen . Bi sorunu olsa aldırcakmıyım sanki diye dusunup testlerınızı ıhmal etmeyın sızın ve bebegn saglıgı ıcın bu testler önem tasıyor 🙏
Elif1ekim Balkayarabia593 senin 2 li test tarama sonucuna göre doktor ister yada istemez mesela ben ve arkadaşım aynı doktora gidiyoruz aramızda 1 ay var benden 3 lüyü istemedi doktor demek ki bir sorun görmedi ama arkadaşım hem yaş olarak hem başka sağlık sorunları olduğu için ondan istedi çok şükür onunkide temiz burada sadece doktorunu dinle güveniyorsan tabi..
Balkayarabia593 Teşekkür ederim 🙂 hepinize 💕💕 Yusufaras yaptırma dediler o yüzden yaptırmadım bende 🙁
Kivanclimerve Bencede yapilmali..bunun tek amaci engelliyse cocugu aldirmak degil egerki herhangi bi rahatsizligi varsa Allah korusun yogun bakimi yada kuvezi olan bi hastanede dogum yapmaniz gereken durumlar olabilir..ihmal edilmemeli 👈
Yusufaras Balkayarabia593 him anladim canım sen icin rahat etsin diyorsan yaptir banada gerek yok dedi ben yaptırmadım ama bu senin kararın zaten renkli ultrosonda da bebege kemiklerine ense kalınlığı olsun burnu olsun herşeyine bakiyorlar bir sakatlik varmi yok mu diye benim yarim saatten fazla sürdü o yuzden sen bilirsin yinede 3lu ben yaptirmadim 2li ve renkli ultrosona girdim sadece
NaimeYilmaz [bilinmeyen] benimde valla. Sanki kötü bişeymıs gibi bakıor herkez altı ustu kan alıorlar zaten ense kalınlıgında sorun olsa veya burun kemıgı olmasa her muaynede soluyor doktorlar zaten er yada gec öğrenılcek ..
Balkayarabia593 Yusufaras ense kalınlığı ıyi dedi sağlıklı fln bi sorun yok dedi en sonki kontrolde o yüzden kararsız kaldım
Yusufaras Balkayarabia593 ayriyetten renklide de bakiyorlar yani aslında testlerin çoğu ayni 2li de 3 lü sadece bir tane fazla birseye bakıyor 4lu de öyle
Balkayarabia593 Yusufaras doğrudur devlet hastanesinden randevu aldim gidecem 3'lü tarama icin yoksa rahat edemem ☺ teseklur ederim yardimin icin 🙂