Esrasrgn Kızlar 39+6 haftalığım nışan geldi ama sancım yok hastaneye gitmelimiyim yoksa sancımı mı beklemeliyim?
Ozgehasan Esrasrgn nisan gelir gelmez doğum olmuyormuş 2 gün geçen bile olurmuş bence sancini gelir 10 dk 5 dk ya br sıklaştiginda git canm
minnakpremses_ Esrasrgn nişanda sonra Bi kaç gün bekleyen var canım benim doktor suyun yada sancın gelirse gel demişti..
hunilimom Esrasrgn sancini bekke kuzum gitsen bile zaten seni geri gondericekler sancin olmadığı için