Dün gece saat 1 den beri sancım felaket var 5 dakikada bir oluyor bide nişanım da geldi doktora gitim devlet hastanesine dedi açılman daha 1 buçuk cm birşey yapamam bekleyeceksin bir hafta 10 güne kadar 38 haftalık hamileyim napayım dinmiyor sancı yada ne olacak