Maraslianne Nuryldrm benim bebegimde bastan beri hep 1 hafta onden gidiyordu artik 2 hafta one gecti:) gelisimle ilgili olmalı bunlar normal sayiliyormus
gezentianne Nuryldrm Hayır erken döllenmede üzerine adet olunacak diye bir şey yok. geç döllenme adetin 16-25 inci günü bile olabilir. erken döllenme de adetin 7-10 gün arası yumurtlamayla olabilir.
gamzosgamzos Evet canım var ben hamile kaldigim ay yumurtlama takibi yapmisti doktor 11. Gun bi gityim yumurta catlamis doktor erken yumurtlamissin dedi yumurtlamadan 12 gun sonra adetime bir hafta kala 5 liralik idrar testinde pozitif cikti 😀
Maraslianne Nuryldrm aynen suan 2 hafta onden gidiyoruz hangisini takip edecem diye kafam kaorosiyor arada ama doktorum won adet tarihimi takip etmem gwrektigini soyledi
gezentianne Erken veya geç döllenme bebeğin gelişimiyle ilgili olmaz tamamen dölllenme ve yumurtlamayla ilgilidir. doktorlar da erken veya geç döllenmede ilk haftalar regl tarihinizi bir hafta geç ve ya erken kaydedebilir bilgisayara,orantılı gitsin diye.
gezentianne Nuryldrm Muhtemelen ileriki kontrollerde adet tarihinizi bir hafta daha geri yazar şuan 8 hafta diyerek devam edersiniz
papatyaannesi1996 Bende erken yumurtlayan tavuklardan biriyim ahahahha 😂😂😂 ultrason 18+4 son adet tarihi 17 hafta bilmem kaç 😂😂
Su16 Nuryldrm evet zaten üstüne görme normal adet oluyor benimki farklıydı azdı ben adet zannettim tuhaflık var diye korktum doktora gittim sürprizimi öğrendim😊
Su16 Nuryldrm benim doktor öyle demişti yengem üstüne gördü üç ay ablamda öyle oldu canım önemli olan bebişlerimiz gelsinde hayırlısıyla🙏