37+1 günlük hamileyim.Gece uykumdan uyandıracak kadar kasılmam oluyor ama düzenli değil Bebek toplanıyor baskı yapıyor.Dün hareketlerini çok fazla hissedemedim korktum bugün sabah sağlık ocağına gittim aç karnına kan da vermem gerekiyordu 110-115 kalp atışları az birşeyler ye tekrar gel dedi tekrar gittiğimde düzelmişti atışları.Karnım baya aşağı indi sağlık ocağındaki ebe de hep böyle sert mi dedi karnın ?Normalde bu haftada böyle olmuyor mu?benim açılmam vardı 35+5te doktor istirahat demişti bununla mı alakalı acaba doktor randevum Salı günü o yüzden size soruyorum