Merhabalar. Bugün kontrolumde doktorumun başka bir sehre gideceğini öğrendim. O da çok üzgün doğumu yaptırmadan gitmek zorunda oldugu için ama ben yıkıldım resmen 😖😪😪😪😭 çok seviyordum. Cok ilgili muhteşem bi doktordu.ilk doğumumu da o yaptırmıştı. Harika bir doğumdu. Ortada kaldım şuanda ne yapacağımı bilmiyorum.😥