A_S_K Merhaba Ekim anneleri :) kaç haftalık oldunuz? Kasıklarınızda ağrı, çatı ağrınız var mı? Benim sol kasık tarafımda ağrı var dün geceden beri birazda çatım ağrıyor. Siz nasılsınız yeme içme sağlık sıhhat? Maksat muhabbet ☺️
Gulgulcan A_S_K 30+4 olduk bizde Ekimde Allah izin verirse ara ara sanci giriyor karnıma kuyruk sokumu ağrısı bacak uyuşması vs. Ama geçicek inşallah 😊😊 Agirlasmaya da başladık bu arada hareketlerim kısıtlandı eskisi gibi değilim
wishoflove A_S_K 32 hafta olduk çok şükür 🤗 yeme içme de bi sıkıntı yok ama yatmadan yersem boğazımda yanma oluyor. uykudan uyandırıyor o yüzden ona dikkat ediyorum. ağrı sızı da sürekli hareket etmem gerekiyor aynı pozisyonda uzun süre kalamıyorum. hareketler de ağırlaştı biraz ama çok şükür yine de bugunumuze:)
Aysemlg A_S_K 29+1 olduk bizde. Oğlum doğum kanalına girmiş kızımda sağ kaburgama vuruyo durmadan bunun dışında sıkıntımız yok çok şükür
A_S_K Gulgulcan Uzun süre dimdik oturayım kuyruk sokumu ağrısı benimde oluyor ☺️ 31+6 olduk bizde teyzoşu inşallah geçecek zaman az kaldı :)
A_S_K wishoflove uzanırsam sorun yok ta oturursam kemiklerim iç içe geçmiş gibi ağrıyor ☺️ Haraketler kısıtlandı tabi eğilip kalkmak hele merdiven çıkmak hiç kolay değil şükür az kaldı. 31+6yız bizde :)
A_S_K Kardelendgn Kramp yaşamıyoruz şükür bazen yürürken falan kalçamdan saniyelik bir sancı giryor geçiveriyor hemen ☺️
A_S_K Aysemlg İkizmi doğru mu anladım ☺️ maşallah bizim pazartesi kontrolümüz var en son ters duruyordu kızım. Bence dönmedi hala çünkü kasıklarıma vuruyor göğsümün altında şişlik geliyor elime sanırım kafası ☺️
Seyuba Aysemlg ayy ikiz mi maşallah 🙏🏻🧿 benimde oğlum olucak 32+2 yiz ve oğlum sağ kaburgamı resmen kaldırıyor kırılacak diye korkuyorum 😂😂😂
A_S_K Prensesgeliyor uzan yorma hiç kendini kuzum. Benimde sol tarafımda var geceden beri dün biraz fazla ayakta kaldım yordum kendimi:)
Aysemlg A_S_K evet ikiz😊 Allah saglıkla kucagımıza almayı nasip etsin yavrularımızı. Zaman azaldıkça stres heyecan artıyo 🙈
A_S_K Aysemlg Zaman geçmiyor diyordum da geçiyormuş. Sadece son zamanlar hızlı geçsin istiyorum. Çok sıcak iki üç gündür havanın bütün nemi yere çöktü oturduğum yerde sırılsıklam oluyorum esen evimde perde oynamıyor geceleri de bana işkence oluyor tabi ☺️ 57 günümüz kaldı. Babamız benden sabırsız her işten geldiğinde sabahtan akşama kadar düşünüyorum hadi doğur artık diyor keşke benim elimde olsa hemen doğurayım taşıması bana da zorlaşıyor her geçen gün ☺️ sağlıklı olsun minişler. İsimleri belli mi :)
TurkanS A_S_K Bende kemik agrisi gibi doktorum bi sey olmaz dedi kemik agrisi normalmis belkide ben oyle hissediyorumdur
Aysemlg A_S_K ay ay o sıcaklar zaten biz annelerin kabusu oldu ya. Maşallah sizin az kalmış yine zamanında gelsinlerde . Evet isimler belli Mirza ve Ravza♥️😍 sizin isim bellimi
A_S_K Aysemlg Sizinde birşey kalmamış ki, sağlıkla zamanında gelsinler inşallah isimleriyle yaşasınlar 🙏🏻🌸 Bizim de Dilek Ayla olucak :)
Deletedmom2 A_S_K tam 31 haftalığız çatı ağrım bazı günlerde dayanılmaz oluyor doktor yapacak bişey yok bu saatten sonra normal dedi. Plesenta yaşlanması başlamış yüksek tansiyon çıktı takip altında sürekli ölçüyorum umarım erken gelmez oğluşum
A_S_K Deletedmom2 Zamanında doğar inşallah. Bizde doktor normal siyor her şeyine. Bende sadece normal doğum pozisyonuna girmesini bekliyorum bakalım kontrolde girmiş mi.. :)
Misskokulumm Deletedmom2 çatı ağrısı tam olarak nasıl oluyor ya benimde aşağı taraftaki kemiklerimde ağrı oluyo tam olarak öyle mi
Minectn Deletedmom2 geçmiş olsun bendede tansiyon yüksek cıktı tahlillerde bende evde takip yapıyorum normalde doktorum yatış yapacaktı yok dedim evde yaparim ben
A_S_K Ekim8 Sağlıkla gelsin inşallah, ağrılar şiddetli olmadıkça artık normal. Bedenimizi paylaşıyoruz ne mükemmel bir şey, Anne olmak kolay değil annelik hakkı ödenmez diye niye dediklerini şimdiden anlıyorum. :)